مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گلدان پلاستیکی پایه دار به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از گلدان پایه دارخرید گلدان پلاستیکی پایه دار جدید

از جمله گلدان هایی که روز به روز متقاضیان بیشتری پیدا میکند گلدان پلاستیکی پایه دار است که با خرید آن می توانید برای فضای کوچک منزل و یا حتی محل کار خود از گیاهان زیبا استفاده نمایید که با استفاده از این نوع گلدان خطر افتادن آن ها را کاهش می دهد. همچنین از جمع شدن آلودگی در زیر گلدان را به شدت کاهش می دهد ، زیبایی گلدان ها را چندین برابر می کند و می توانید برای دکوراسیون منازل خود از آن استفاده نمایید. گلدان های پلاستیکی در سایز های مختلف اعم از کوچک و بزرگ در اختیار مشتریان می باشد به همین علت به ندرت در محیط های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع گلدان با وجود رنگ و در سایز های متنوع توانسته است به فروش خوبی در بازار دست پیدا کند. قیمت گلدان پایه دار بستگی به جنس و طرح آن دارد که خوشبختانه با وجود پیشرفت روز افزون تکنولوژی گلدان پایه دار جدید در طرح های متنوعی به بازار عرضه شده است.

فروش گلدان پلاستیکی پایه دار به صورت عمده

موارد استفاده از گلدان پایه دار

موارد استفاده از گلدان پایه دار گلدان های پلاستیکی یکی از زیباترین انواع گلدان بوده است که نوع پایه بلند آن به یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین گلدان ها تبدیل شده است. چرا که این نوع گلدان با توجه به ارتفاع آن به زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون خانه و محل کارتان کمک فراوانی می نماید.

به این ترتیب این نوع گلدان بهترین مدل گلدان پلاستیکی از سوی خریداران می باشد. در این نوع گلدان می توان انواع گل های مصنوعی و طبیعی را در بهترین شرایط نگهداری نمود. با توجه به اینکه اکثر مردم خواهان زیبایی خانه و محل کار خود می باشند از این رو افراد به دنبال گلدان هایی هستند که هم بتوانند به راحتی جابه جا کنند و هم قیمت مناسبی داشته باشد و این نوع گلدان پایه بلند اولین انتخاب اکثر خریداران می باشد چرا که زیبایی گل و گیاه را دوچندان می کند. این گلدان هم می تواند نوع مربعی و هم نوع استوانه ای باشد.

گلدان های پلاستیکی پایه دار بلند در سایز های کوچک دارای رنگ های شاد و بسیار زیبا می باشد که کارایی فوق العاده ای در ادارات دارد. از ویژگی های دیگر آن می توان به مقاوم و با کیفیت بودن و ثبات رنگ در برابر نور خورشید اشاره کرد و مناسب برای انواع گیاهان آپارتمانی و بالکنی می باشد.

خرید گلدان پلاستیکی پایه دار جدید

خرید گلدان پلاستیکی پایه دار جدید از جمله گلدان های پرطرفدار برای کاشت گیاهان آپارتمانی و پرورشی گلدان های پلاستیکی هستند. با پیشرفت پتروشیمی در کشور ایران تولید این نوع گلدان بسیار زیاد شده است. این نوع گلدان به دلیل کاربرد وسیع آن ،در سایز های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که کوچکترین آن برای گیاه کاکتوس کاربرد فراوانی دارد. نوع دیگر آن پایه دار است که به زیبایی هرچه بیشتر محل زندگی می افزاید. قیمت آن با توجه به کیفیت و اندازه در بازار موجود می باشد و تابع عوامل و فاکتورهای متنوعی می باشد که سایز، رنگ و درجه کیفی سه عامل اصلی در تعیین قیمت موثر است.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

Call Now Buttonتماس بگیرید