مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گلدان پلاستیکی دیواری سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات گلدان پلاستیکی دیواریمراکز عرضه گلدان پلاستیکی سفید

گلدان پلاستیکی سفید دیواری، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ ترین گلدان‌ های موجود در بازار می‌ باشد، که به واسطه فضای کمی که اشغال می‌کند و کارایی بسیار بالای آن در مکان‌های مختلف از جمله محل کار، داخل منزل، بالکن و حیاط طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است و رنگ آرامشبخش و خنثی آن، سبب ایجاد ترکیبات و دکوراسیون‌های جذابی شده که نقش زیادی در روح و انرژی منزلتان دارد و ما در این مقاله مشخصات این گلدان‌ها را به صورت جامع و کامل خدمتتان ارائه می‌دهیم.

خرید گلدان پلاستیکی دیواری سفید

مشخصات گلدان پلاستیکی دیواری

مشخصات گلدان پلاستیکی دیواری به طور تقریبی گلدان‌های پلاستیکی دیواری، دارای مشخصات یکسانی می‌ باشند و تفاوت‌ های اندکی مانند نحوه نصب، رنگبندی و ویژگی‌ های ممتازی مانند زیرگلدانی یا آویز‌ های جدا شونده دارند. در این بخش به بررسی کامل مشخصات گلدان پلاستیکی دیواری و تفاوت‌ های آن می‌ پردازیم.

شکل و فرم ظاهری گلدان پلاستیکی دیواری

امروزه تنوع فراوانی در شکل و فرم گلدان‌های پلاستیکی دیواری وجود دارد که محبوبت این گلدان‌ها شده است که از انواع فرم‌ های این گلدان‌ ها میتوان به گلدان پلاستیکی‌ های دیواری مربع، دایره، مستطیل اشاره کرد؛ همچنین بسیاری از هنرمندان خلاق به این حوزه ورود کرده‌اند و با طراحی گلدان‌ های منحصربفرد و خاص و فرم دادن به آن‌ها مانند گلدان‌ هایی با فرم حیوانات یا صورتک‌ های زیبا رنگ و بوی دیگری به گلدان‌های پلاستیکی داده‌اند.

رنگبندی گلدان پلاستیکی دیواری

گلدان‌های پلاستیکی، دارای رنگبندی متنوع و کاملی از جمله سبز، سفید، قرمز، آبی، زرد و مشکی می‌باشند که در این میان، رنگ سفید، از پرطرفدارترین رنگ‌ های انتخابی گلدان پلاستیکی دیواری می‌باشد، و می‌تواند با تمام سبک‌های دکوراسیون همخوانی داشته باشد؛ از طرفی فضای بالکن و منزل شما را روشن‌تر و دلباز‌تر کند. همچنین گل و گیاهانی که در گلدان‌ های سفید قرار دارند، زیبایی بیشتری در محیط دارند، و در رفع خستگی چشم و آرامش روح تاثیر بسزایی می‌ گذارند.

نحوه نصب گلدان پلاستیکی دیواری

این گلدان‌ها با روش‌های متفاوتی بر روی دیوار و یا هر سطح صاف عمودی نصب می‌ شود که به طور کلی گلدان پلاستیکی دیواری، توسط آویز، میخ و یا بند‌های مخصوص نصب می‌ شود و هر فرد با توجه به سلیقه خود، می‌تواند گلدان پلاستیکی دیواری مد نظرش را خریداری کند. همچنین برخی از انواع گلدان‌های پلاستیکی دیواری، شامل یک زیر گلدانی متصل می‌ باشند، که از سرازیر شدن آب از پایین گلدان جلوگیری می‌کند.

مراکز عرضه گلدان پلاستیکی سفید

مراکز عرضه گلدان پلاستیکی سفید هم اکنون، امکان خرید گلدان پلاستیکی سفید در انواع طرح‌ ها و سایز های متفاوت به دو صورت تک و عمده در مراکز معتبر فروش وجود دارد که برند ما، با ارائه محصولات با کیفیت و عرضه گلدان سفید به سرتاسر ایران، توانسته است روند رو به رشد و موفقی را طی کند و فعالیت خود را با حمایت مصرف کنندگان عزیز توسعه دهد. شما می‌ توانید، از طریق مراجعه حضوری به مرکز عرضه گلدان پلاستیکی ما و یا از طریق ثبت سفارش در سایت، گلدان دیواری مورد نظر خود را خریداری کنید.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

Call Now Buttonتماس بگیرید